vineri, 22 mai 2009

Ziua lumanarilor aprinse(ZLA)

Luni, 18 mai s-a desfasurat in cadrul SCORA –Oradea ziua lumanarilor aprinse. Zi in care a avut loc comemorarea persoanelor decedate datorita infectiei cu HIV, mai bine zis comemorarea victimelor HIV-SIDA. La aceasta manifestare au participat 14 voluntari din cadrul SCORA –ASMO.
A fost alaturi de noi si ALINA HANGA –presedintele ASMO .Printre voluntari se numara si Piscoi Dora -studenta la Inginerie electronica si tehnologia informatiei, Ivancsuk Doinita , eleva in scl a 12-a la CN ioan slavici Satu Mare iar in rest voluntarii sunt studenti medicinisti .
Impreuna , pe langa o fundita rosie am aprins lumanari in memoria victimeor HIV - SIDA si am format o fundita umana . Am impartit fundite trecatorilor care au fost foarte interesati de ce se intampla , carora le-am explicat ce comemoram .
Am mai participat si duminica seara la ZLA Cluj, la invitatia coord SCORA –OSM Mihaela Bacalu. Acolo s-au aprins lumnari si s-au format fundite din niste ‘casute’ in care am pus lumanarile . Sau impartit si preservative trecatorilor. Acolo a fost prezenta si presa si televiziunea .
La Cluj alaturi de colegi de la OSM Cluj au participat si reprezentanti ASMO(Asociatia Studentilor Medicinisti din Oradea ) si SSMB (Societatea Studentilor in Medicina din Bucuresti ) .

Articol de Ivancsuk Daniela Coordonator SCORA ORADEA

Niciun comentariu: